Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, July 29, 2010

Sabarlah Wahai Hati

Sebernanye:

Hati aku sgt Sakit
Hati aku sedang Menangis
Hati aku tersangatlah Sedih
Aku Menyesal mengenalimu
Aku Menyesal mendekatimu
Aku Menyesal mengeluarkan katakata itu
Yang paling aku Menyesal..aku mmperbodohkan diri aku

Sepatutnye:

Aku lebih Bijak mengarahkan hati aku sendiri
Aku lebih Sabar mengharungi ujian ini
Aku Percaya ape yang Allah telah tetapkan itulah yang terbaik untuk aku

Konklusinye:

the blame is on me..bkn org laen..bkn die..definitely bkn Allah..Allah sygkan aku..aku lupe aku hanye boleh merancang..Dia yg menentukan..aku lupe seketika yg ujian dtg dalam pelbagai cara..semuenye selari dgn kemampuan masingmasing..aku hanya perlu waktu,sabar dan percaya pd Allah..supaya aku boleh mnjadi seorang yg lebih matang tuk mnghadapi harihari tuaku..ewah..\m/

*Ini aku yg sedang marah..ini ak yg sedang kecewa..ini aku yg sedang mencuba..tp ini bukan aku harihari..aku lagi kuat dari 2..hehe

1 comments:

Anonymous said...

way the go sis ,,, =) ,, be strong yer ,, =0 kitorng sumer backup ko =) ....

knightmare =)

Post a Comment